Klawiatura ekranowa
Wiadomości
Uważaj - wyłudzenia „na dopłatę”
Uważaj - wyłudzenia „na dopłatę”
Ostrzeżenie przed oszustami podszywającymi się pod pracowników Banku
Ostrzeżenie przed oszustami podszywającymi się pod pracowników Banku
Uważaj na oszustów podających się za pracowników firmy inwestycyjnej
Uważaj na oszustów podających się za pracowników firmy inwestycyjnej
Przestrzegamy przed wyłudzeniami środków od klientów banków – tzw. metodą na dopłatę.
Przestrzegamy przed wyłudzeniami środków od klientów banków – tzw. metodą na dopłatę.
Od 1 stycznia 2020 r. podatek PIT, CIT i VAT należy opłacać na mikrorachunek podatkowy. Prosimy o zapoznanie się ze zmianami.
Od 1 stycznia 2020 r. podatek PIT, CIT i VAT należy opłacać na mikrorachunek podatkowy. Prosimy o zapoznanie się ze zmianami.
Uwaga na telefony od osób podszywających się pod pracowników banków
Uwaga na telefony od osób podszywających się pod pracowników banków
Ostrzegamy przed oszustwem z wykorzystaniem duplikatów kart SIM
Ostrzegamy przed oszustwem z wykorzystaniem duplikatów kart SIM
Ważna wiadomość dla Klientów korzystających ze smartfonów z systemem Android.
Ważna wiadomość dla Klientów korzystających ze smartfonów z systemem Android.
Zmiany w realizacji płatności składek do ZUS
Zmiany w realizacji płatności składek do ZUS
Nowe zagrożenia w sieci
Nowe zagrożenia w sieci
Informacja dotycząca przelewów w euro
Informacja dotycząca przelewów w euro
Podstawowe zasady bezpieczeństwa
Podstawowe zasady bezpieczeństwa
Ważna informacja dla użytkowników Bankowości Mobilnej
Ważna informacja dla użytkowników Bankowości Mobilnej
Jeśli nie pamiętasz swojego loginu do Bankowości Internetowej, zawsze możesz go sprawdzić na umowie lub w mailu z Banku.
Nawet jeśli już zmieniłeś login na własny, to zawsze możesz zalogować się tym loginem, który dostałeś podczas zawarcia umowy. Wygodnie i bezpiecznie, prawda?
Jeśli nie masz pod ręką umowy ani maila, możesz również skorzystać z samodzielnego przypomnienia loginu na stronie: Przypomnij login.
Postępuj zgodnie z krokami instrukcji na ekranie.
Do pierwszego zalogowania wykorzystaj hasło startowe, które otrzymałeś od nas SMSem.
Jeśli w ciągu kilku minut od podpisania umowy w oddziale nie otrzymałeś SMSa z hasłem, udaj się do najbliższej placówki lub zadzwoń na infolinię pod numerem 326 043 017. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Jeśli złożyłeś wniosek o Konto i Bankowość Elektroniczną przez Internet, SMS z hasłem do Bankowości Elektronicznej powinieneś otrzymać w ciągu dwóch dni od podpisania umowy w obecności kuriera. Jeśli SMS nie dotarł, udaj się do najbliższej placówki lub zadzwoń na infolinię pod numerem 326 043 017. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Hasłem startowym po raz pierwszy możesz zalogować się zarówno do Bankowości Internetowej jak i Mobilnej.
Jeśli w pierwszej kolejności logujesz się do Bankowości Internetowej, w trakcie logowania poprosimy Cię o utworzenie własnego hasła. Tym nowym hasłem kolejny raz zalogujesz się do Bankowości Internetowej oraz wykorzystasz je do pierwszego logowania do Bankowości Mobilnej.
Jeśli zapomniałeś hasła, skorzystaj z możliwości samodzielnego zrestartowania hasła na stronie. Na stronie logowania wpisz swój login i kliknij przycisk dalej. Na kolejnym ekranie zobaczysz przycisk „Nie pamiętam hasła”- wybierz go i postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie.
Jeśli zablokowałeś już Bankowość Internetową (np. błędnie wpisując hasło), to w łatwy sposób odblokujesz ten kanał dostępu samodzielnie:
z telefonów komórkowych i stacjonarnych
z zagranicy
Infolinia dostępna 7 dni w tygodniu całodobowo. Opłata za połączenie lokalne.
z telefonów komórkowych i stacjonarnych
z zagranicy
Infolinia dostępna 7 dni w tygodniu całodobowo. Opłata za połączenie lokalne.
z telefonów komórkowych i stacjonarnych
z zagranicy
Infolinia dostępna 7 dni w tygodniu całodobowo. Opłata za połączenie lokalne.
Pomoc
z telefonów komórkowych i stacjonarnych
z zagranicy
Infolinia dostępna 7 dni w tygodniu całodobowo. Opłata za połączenie lokalne.
z telefonów komórkowych i stacjonarnych
z zagranicy
Infolinia dostępna 7 dni w tygodniu całodobowo. Opłata za połączenie lokalne.
z telefonów komórkowych i stacjonarnych
z zagranicy
Infolinia dostępna 7 dni w tygodniu całodobowo. Opłata za połączenie lokalne.
noble bank wersja odswiezona bez bilansu v2 from Noble Bank on Vimeo.
© 2021 Noble Bank
Jesteśmy częścią Getin Noble Bank S.A.
SWIFT: GBGCPLPK